AI, VIRGINIA

AI, VIRGINIA

Ahorras un 5,0%

20,00 €

19,00 €

Ahorras un 5,0%

20,00

19,00

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Ahorras un 5,0%

20,00 €

19,00 €

Com gairebé cap altra dona del seu temps, Virginia Woolf representa la lluita per la independència, per un espai per a una mateixa, per una veu inconfusible. La seva vida estava plena de tot, fins de tristesa. El març del 1941, Woolf s'enfronta a la seva última gran crisi: ha acabat un nou llibre, i els bombarders alemanys sobrevolen la caseta de camp al sud d'Anglaterra on viu amb el seu marit, Leonard. Porta la vida d'una presonera que no sap com ni cap on fugir, i al final es decideix pel riu.

En aquesta novel·la audaç, Kumpfmüller narra els últims deu dies abans del suïcidi de la llegendària escriptora anglesa.

Michael Kumpfmüller (Munic, 1961) va estudiar Història i Literatura Alemanya a les universitats de Tübingen, Viena i Berlín. Ha treballat com a periodista independent i ha col·laborat regularment en mitjans com el Frankfurter Allgemeine Zeitung o Die Zeit. Actualment es dedica a l'escriptura. És autor de diverses novel·les, i al llarg de la seva carrera literària ha estat guardonat amb premis com ara l'Alfred Döblin. Les seves obres han estat traduïdes a diversos idiomes.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar