- Editorial: EUMO
- Año de edición: 2022
- Materia: Pedagogía
- ISBN: 978-84-9766-764-7
- Páginas: 160
- Encuadernación: Rústica
- Colección: < Genérica >
- Idioma: Catalán
19,50 €
Alerta disponibilidad online19,50 €
La pressió per millorar el rendiment escolar ve tant de dins de l'escola com de fora, i cada vegada és més gran. Però molts dels canvis que es duen a terme en els centres educatius no aporten millores. Per a Viviane Robinson, el terme «millora» s'ha d'equiparar amb «impacte positiu en els estudiants». Basant-se en evidències, l'autora assenyala quins són els principals problemes en els processos de canvi i com es poden resoldre. Qui lidera un canvi s'ha de guanyar la confiança i el compromís de tot l'equip que ha de dur-lo a terme. Per això, Robinson descriu la mentalitat, els processos i les conductes que poden contribuir a l'èxit. I el que és més important, proporciona eines concretes perquè els canvis siguin realment millores.
Añadir a mis favoritos
Compartir