CIÈNCIES SOCIALS. 2 PRIMÀRIA. MÉS SABA
Pilar Pérez Esteve / Pilar Menéndez Camarena / Aurora Lozano Montero / Paola Marchetti36,51 €
- Editorial: SM
- Año de edición: 2019
- Materia: Libros de texto
- ISBN: 978-84-9182-400-8
- Páginas: 128
- Encuadernación: Rústica
- Colección: < Genérica >
- Idioma: Valenciano
36,51 €
Alerta disponibilidad online36,51 €
@import url(http://ecat.gesm.net/CuteSoft_Client/CuteEditor/Load.ashx?type=style&file=SyntaxHighlighter.css);
@import url(http://ecat.gesm.net/CuteSoft_Client/CuteEditor/Load.ashx?type=style&file=SyntaxHighlighter.css);
El projecte més Saba per a l'àrea de Ciències Socials utilitza diferents eines i metodologies didàctiques per a motivar en l'aprenentatge de la matèria, facilitar-ne la comprensió i comprovar-ne l'aplicació.
Per a fer-ho, els continguts en cada epígraf s'organitzen en tres fases d'aprenentatge: Ens activem, Comprenem i Apliquem, en les quals s'intercalen activitats que promouen l'aprenentatge cooperatiu i en les quals s'identifiquen de manera explícita les competències cognitives i comunicatives que es posaran en pràctica. Aquesta filosofia general del projecte de promoure un aprenentatge actiu es concreta en una sèrie de tallers i en la Tasca final, que integra coneixements, habilitats, competències i intel·ligències múltiples.
El projecte més Saba de Ciències Socials facilita l'accés als continguts mitjançant la presentació visual de conceptes i la seua contextualització, amb il·lustracions comentades i cartografia adaptada al nivell propi dels alumnes de cada curs.
Per a facilitar l'accessibilitat dels continguts, el projecte més Saba de Ciències Socials cuida especialment la redacció i el vocabulari utilitzat. La comprensió i l'aprenentatge dels continguts es reforça en 1r amb el desenvolupament de la comprensió oral, i en 2n amb un treball pautat de la comprensió lectora. Per a progressar i anar superant barreres, les activitats se seqüencien per ordre de dificultat i les que presenten una complexitat especial disposen de suports i desenvolupaments complementaris en el recurs didàctic.
Els alumnes aprendran Ciències Socials amb Ismael, un dels membres de la colla de l'esquirol. Mostra gran habilitat per a la relació amb els altres. Els seus amics l'estimen molt i ell gaudeix enormement d'estar en companyia.
Añadir a mis favoritos
Compartir