DIARI D'ESCÀNIA I UNIVERS ENDINS

DIARI D'ESCÀNIA I UNIVERS ENDINS

Ahorras un 5,0%

16,00 €

15,20 €

  • Editorial: EMPURIES
  • Año de edición:
  • Materia: Narrativa
  • ISBN: 978-84-9787-822-7
  • Páginas: 130
  • Encuadernación: Bolsillo
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

Ahorras un 5,0%

16,00

15,20

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Això és un llibre doble, fet d'un dietari breu i un poema llarg escrits de mitjan juny a mitjan juliol del 1980 al sud de Suècia. Si no s'havia publicat fins ara és perquè una de les dues meitats, la que és en vers, es va perdre poc després de ser escrita i no es va deixar recuperar fins passats més de trenta anys. I totes dues parts són igualment imprescindibles. Perquè el Diari d'Escània i Univers endins no s'assemblen gens però van junts. Els versos comencen amb la terra dels morts i la prosa comença esmolant la dalla. Entre els esdeveniments de cada dia que anota el dietari hi ha l'escriptura del poema, i el poema indaga sobre els mals remeis del món observant la vida més pròxima. I, és clar, al darrere de la prosa exactíssima i del discurs poètic hi ha la mà mestra del mateix escriptor captivant l'interès dels lectors des del mateix lloc i des del mateix moment.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar