INTERNATIONAL COMMUNICATION AND PUBLIC OPINION

INTERNATIONAL COMMUNICATION AND PUBLIC OPINION

17,90 €

  • Editorial: EUNSA
  • Año de edición:
  • Materia: Medios de comunicación
  • ISBN: 978-84-313-3684-4
  • Páginas: 264
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Español

17,90

Añadir a mi cesta

Consigue 0,90 puntos TROA

En stock Pídelo ahora y recíbelo en tu casa el día 01/01/2025

¡ATENCIÓN!

El libro marcado como "en stock" se tramitará normal, manteniendo la fecha de entrega estimada. El libro marcado como "no disponible" solo podrá ser tramitado a partir del 27/12/2024.

International Communication implies the participation of different social actors in multiple contexts. Globalization has established itself as a dynamic process that is evident in the different social transformations. The cultural aspects that define civilizations, communication processes, intercultural relations, and the way of dealing with conflicts constitute an interesting object of study. Knowing the role of citizens and institutions in an increasingly interconnected context is essential to analyze social changes. An approximation of the historical origins allows a better understanding of the events. At present, the role of Information and Communication Technologies (ICTs) is combined with a complex scenario. The cultural needs of the different nation-states and citizens are one of the avant-garde issues.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar