- Editorial: FRAGMENTA EDITORIAL
- Año de edición: 2017
- Materia: Religión
- ISBN: 978-84-15518-70-9
- Páginas: 96
- Encuadernación: Rústica
- Colección: Assaig
- Idioma: Catalán
11,90 €
Alerta disponibilidad online11,90 €
En el transcurs dels últims seixanta o setanta anys s'ha produït un gir copernicà en el si de les nostres cultures: el Déu «oficial» s'ha convertit en un Déu estrany, aliè, distant i, per molts, fins i tot inexistent, com si es tractés del deus otiosus d'algunes tradicions africanes.
¿Significa això que Déu ha deixat de tenir presència i eficàcia en la vida privada i pública de les persones al marge de les qualificacions que sovint, com gegantines lloses insuportables, s'han carregat sobre Ell, i que ja no suscita l'interès de les societats del segle XXI?
Lluís Duch s'enfronta en aquest llibre a l'exili de Déu de les nostres societats contemporànies conscient de l'egocentrisme o la ingenuïtat que suposa el fet de creure que Déu només es fa present, actua i es mostra com a salvador amb el concurs dels explícits legalment i culturalment sancionats de la nostra religió i dels nostres codis.
Añadir a mis favoritos
Compartir