- Editorial: EDITORIALES VARIAS
- Año de edición: 2016
- Materia: Empresa
- ISBN: 978-84-617-5872-2
- Páginas: 296
- Encuadernación: Rústica
- Colección: < Genérica >
- Idioma: Catalán
21,90 €
Alerta disponibilidad online21,90 €
La teva escola, una gran marca, és un manual ple de bones idees perquè les escoles busquin un nou alumnat de forma més professional. Miquel Rossy, creador gràfic i filòleg, és sobretot educador i dissenyador d'estratègies de marca. El llibre està estructurat en quatre parts ben diferenciades amb veus d'experts i exercicis pràctics que evidencien com es posa en pràctica la teoria. Segons l'autor, "ara per ara les escoles estan totes lluny de tenir un nom fort i consolidat". L'obra mostra com la marca i la seva gestió no és tant un tema de recursos com d'estratègia; que el públic percebi el centre escolar com el col·legi vol ser percebut. Per això explica pas a pas la construcció d'aquestes senyes d'identitat, i els elements que hi intervenen: identitat institucional, realitat institucional, imatge institucional i comunicació institucional. Analitza tots els aspectes que cal tenir en compte en la construcció d'un eslògan, logotip, pla de comunicació interna i externa ... claus per configurar una cultura corporativa positiva. Explica, també, que la comunicació interna determina molt l'externa ... d'aquí la necessitat d'un responsable de comunicació amb un perfil concret per a visualitzar les notícies que succeeixen a l'escola i gestió de xarxes socials. Sense oblidar que la comunicació amb les famílies exigeix un plus més, ja que el resultat tindrà una duradora repercussió. Apunta l'estil i actuacions del director per facilitar la construcció de la imatge escolar. El text, a més d'abundància de consells, compta amb la generositat de l'autor que comparteix amb el lector 55 llibres de la seva biblioteca particular.
Añadir a mis favoritos
Compartir