NEW EUROPEAN COMPETITION TRENDS IN DIGITAL MARKETS

NEW EUROPEAN COMPETITION TRENDS IN DIGITAL MARKETS

/

38,84 €

  • Editorial: ATELIER
  • Año de edición:
  • ISBN: 978-84-10174-68-9
  • Páginas: 324
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Español

38,84

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Digital Platforms have become one of the main actors in todays economy. Their performance on the market has also given rise to different competition concerns. Due to that Competition Authorities bothin the United States and in the European Union during the last years have developed some tools and conducted proceedings in order to asses this competition problems, which will be studied in the present book. In relation to the new mechanisms for the enforcement of competition Law, new competition instruments such as the included in GWB Novelle: paragraphs 19a GWB and 32f GWB have to be highlighted.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar