- Editorial: MARCOMBO
- Año de edición: 2020
- Materia: Psicología infantil
- ISBN: 978-84-267-2863-0
- Páginas: 140
- Encuadernación: Rústica
- Colección: < Genérica >
- Idioma: Catalán
10,80 €
Alerta disponibilidad online10,80 €
Escrit por neuropsicòlegs infanto-juvenils. Dirigits a nens i nenes d'entre 7 i 11 anys. Alguna cosa està passant a l'escola! Qui pot estar darrere d'aquest misteri? Ajuda a la Swift i el Brainy a resoldre el cas i superar la missió, seguint les pistes. Aconseguireu la medalla de superatenció? Actualment es detecta un gran nombre de casos de dificultats atencionals, ja siguin relacionades amb un Trastorn per Dèficit d'Atenció (TDA/TDA-H) o simplement per falta d'entrenament. Tant per uns com per altres, la lectura de llibres adaptats a l'edat i amb una lectura senzilla, pot suposar un gran benefici. Si a més se li afegeixen activitats orientades a l'entrenament específic d'aquestes dificultats, el desenvolupament de les mateixes es potencia de forma exponencial d'una forma amena i divertida. Els autors d'aquest llire-joc són Rafa Guerrero i Carolina Laguna. Rafa és Llicenciat en Psicologia Clínica i de la Salut per la Universitat Complutense de Madrid (UCM). Doctor en Ciències de l'Educació i expert en Psicologia Educativa. Màster en Psicoteràpia Breu. Expert en trauma i EMDR. Expert en TDAH. Carolina és neuropsicòloga infantojuvenil, llicenciada en Psicologia amb tres Masters. És especialista en Altes Capacitats, Trastorns de l'espectre autista, Dèficit d'Atenció amb o sense Hiperactivitat i control d'esfínters. Aquest llibre proporciona, a través d'una història propera i interactiva, l'entrenament ideal per desenvolupar diferents habilitats neuropsicològiques, cognitives i emocionals. El lector adquireix el gust per la lectura gràcies als elements següents: Introducció del lector dins de l'aventura com un personatge més: els protagonis-tes es dirigeixen de manera directa al lector i el fan intervenir. ? Nombroses activitats i endevinalles: amenitzen la història i marquen l'ordre a seguir en la lectura. ? Salts de pàgina en tot el llibre: eviten la sensació d'avançar lentament en la lectura. ? Temes variats i d'interès per als nens: preocupacions, problemes i moralitats útils a la franja d'edat a la què va dirigit. ? Lliurament d'una 'medalla' després de finalitzar el llibre: acredita l'adquisició del superpoder per generar la sensació de millora.
Añadir a mis favoritos
Compartir