UN LLEGAT

UN LLEGAT

Ahorras un 5,0%

22,00 €

20,90 €

  • Editorial: NAVONA
  • Año de edición:
  • Materia: Otras biografías
  • ISBN: 978-84-19552-64-8
  • Páginas: 200
  • Colección: < Genérica >
  • Idioma: Catalán

Ahorras un 5,0%

22,00

20,90

Alerta disponibilidad online
No Disponible El artículo se encuentra agotado para la venta online en este momento, pero puedes consultar si lo tenemos disponible en alguna de NUESTRAS LIBRERÍAS:

Ahorras un 5,0%

22,00 €

20,90 €

Rosa Regàs (Barcelona, ??1933) narra el seu recorregut vital a Un llegat. L’aventura de la vida a través de la conversa que va sostenir amb la periodista Lilia Penelo. Llibre que recull retalls vitals de la biografia d’una dona que, a més d’escriptora, ha estat editora i ha format part de la intel·lectualitat espanyola durant molts anys. El llibre relata la seva trajectòria i destaca a grans trets els fets més rellevants tant des de l’angle familiar com el professional. A Un llegat hi ha anècdotes de tota mena, així com reflexions sobre qüestions literàries, polítiques o religioses. Rosa R. coneix a fons el món cultural tant a Barcelona com a Madrid, ciutat on afirma ser ben acollida i destaca les etapes més destacades de la seva vida en què afloren qüestions diverses: les relacions familiars, el feminisme, la seva manera d'entendre la llibertat, les idees religioses i la relació amb el catolicisme, les amistats i també relats d'algun desencontre. L'autora exposa amb claredat les seves idees conegudes sobre tots aquests temes. Rosa Regàs, que hi té premis com el Nadal o el Planeta, es considera admiradora de Josep Pla. Obra narrada amb ofici i sinceritat.

Política de privacidad

Hola! Hemos cambiado nuestra política de protección de datos para adecuarnos al nuevo Reglamento General de Protección de Datos (RGPD), en vigor desde el pasado 25 de mayo de 2018. Para continuar siendo cliente y poder gestionar tus pedidos, necesitamos que des tu consentimiento a dicha nueva política.

Continuar